پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261859
پيش‌بيني مي‌شود ۲۱ هزار و ۱۹ دانش‌آموز پايه اولي در سامانه کتاب ثبت‌نام کنند
تاریخ انتشار : 1402/05/10 10:55:28
نمایش : 394
مديرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري گفت: تاکنون سفارش ۲ هزار و ۷۹۰ دانش‌آموز پايه اولي استان در سامانه کتاب ثبت شده است و پيش‌بيني مي‌شود تعداد ۲۱ هزار و ۱۹ دانش‌آموز در اين سامانه ثبت‌نام کنند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز افشين اميريان صبح يک شنبه در نشست شوراي معاونان آموزش و پرورش اظهار کرد: مديران بايد در اسرع وقت نسبت به ثبت‌نام دانش‌آموزان در سامانه کتب اقدام کنند.

وي با اشاره به اينکه تا کنون ۱۱ هزار و ۹۹۰ نفر دانش‌آموز در پايه اول مدارس استان ثبت‌نام کرده‌اند تصريح کرد: تاکنون سفارش ۲ هزار و ۷۹۰ دانش‌آموز پايه اولي در سامانه کتاب ثبت شده است و پيش‌بيني مي‌شود تعداد ۲۱ هزار و ۱۹ دانش‌آموز در سامانه ثبت‌نام کنند.

اميريان اضافه کرد: همچنين در پايه هفتم پنج هزار و ۳۳۶ دانش‌آموز در سامانه سيدا ثبت‌نام شده‌اند که تعداد ۶۸۴ دانش‌آموز تا کنون سفارش کتاب داده‌اند و پيش‌بيني مي‌شود ۱۶ هزار و ۹۰۰ دانش‌آموز در سامانه سفارش کتاب دهند.

وي با بيان اينکه زمان ثبت سفارش کتاب پايه اول و پايه هفتم از ۵ تيرتا ۱۰ شهريور ماه است گفت: مديران مدارس مي‌توانند به صورت گروهي نسبت به ثبت‌نام دانش‌آموزان اقدام کنند، همچنين دانش‌آموزان و اولياي آنان در صورت تمايل مي‌توانند از طريق سامانه www.irtextbook.ir يا ww.irtextbook.com با وارد کردن کد ملي به عنوان نام کاربري و ۶ رقم سمت راست سريال شناسنامه به عنوان رمز عبور، نسبت به ثبت سفارش فردي اقدام کنند.

اميريان با اذعان بر اينکه ثبت‌نام کتب ساير پايه‌هاي درسي از ۲۰ فروردين‌ماه تا ۴ تيرماه توسط مدارس صورت گرفته است گفت: دانش‌آموزاني که هنوز در سامانه کتب ثبت‌نام نکرده‌اند بايد منتظر تمديد مجدد سامانه براي دانش‌آموزان ميان‌پايه باشند.

وي خاطر نشان کرد: دانش‌آموز يا اولياي دانش‌آموز صرفاً موظف به پرداخت هزينه کتاب درسي برابر با قيمت پشت جلد (ثبت شده در سامانه) است؛ لذا، دريافت هرگونه وجه اضافي از دانش‌آموزان توسط آموزشگاه، ممنوع بوده و پيگرد قانوني دارد.

انتهاي پيام/1020ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html